Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Fösta VFU dagen avklarad

Av Sofi - 10 mars 2008 16:52

En väldigt trevlig dag. Blev väl mottagen på morgonen av både personal och barn och har fått vara med i allt som gjorts på förskolan. Barnen som jag har haft runt omkring mej idag har varit i huvudsak 4-5 åringar men även 1-4 åringar har varit med, då de samarbetar mycket med varandra mellan avdelningarna. Men jag är bra trött i huvudet nu och längtar tills jag får gå och lägga mig, det är jobbigare än man kan tro att ha de små liven omkring sig en heldag, men otroligt roligt har det varit.


Nu när jag kommit hem så har jag fixat och ringt till Sveland, försäkringsbolaget för hundarna, behövde kolla så att Himmla var rätt försäkrad (och det var hon redan) och Anouks försäkring skulle ändras då hon nu är kastrerad.


Anouk har nu blivit otroligt pigg, man ser hur det riktigt kryper i kroppen på henne för hon vill inget annat just nu är bara springa och leka, men tratten är ivägen. Och hon tycker att det är jobbigt att inte kunna klia sig som hon brukar tex. bakom öronen, hon blir så frustrerad. Stackare.


Nu ska jag ta och umgås lite med mina egna barn innan det är sängdax för både stora och små.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards