Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Sofi - 25 mars 2008 15:41

Är lite nyfiken på om mina besökare är hundägare eller inte och vilken typ av hund ni isåfall har.

Av Sofi - 25 mars 2008 13:10

Nu hemma efter ett förmiddags pass i skolan. Idag så var det sammanfattning av kursen vi haft och mera info inför våran EXA 3 som ska vara klar till på måndag. Känns helt OK för min del, hoppas det håller i sig.


Är aningen trött då jag vaknade kl 03 på morgonen/natten, inte helt ovanligt när jag blir stressad av någonting, och jag känner att det är lite mycket nu som måste göras tex. fixa ny bil, betala räkningar, skriva EXA:n och sen har vi flytten som ska göras. Betala räkningar stöter på strul då Liam varit framme och fingrat på bankdosan, så nu måste jag in till banken innan helgen, precis vad jag har lust till och inte blir det lättare när man saknar bil. SUCK!!!!!!


Har iaf ätit mat nu, så nu ska jag ta och hänga lite tvätt och sen ta tag i skrivandet.

Ovido - Quiz & Flashcards