Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Sofi - 4 mars 2008 15:10

Man kan tro att jag alltid är trött för på sista tiden så har det varit ett genomgående tema här, trött, trött och åter trött. Så är det inte normalt men just nu är det allt annat än normalt. Vi har varit sjuka (förkylda, magsjuka) i omgångar, det medför allt för lite natt sömn, och nu så har vi kastrerat Anouk vilket fick följden av att hon i natt har varit pipig och gnällig, dock inte lika mycket som jag hade trott. Men jag tror att vi får mera sömn framöver nu för nu verkar det som om alla börjar må bättre och Anouk piper/gnäller inte alls lika mycket idag.


Anouk mår idag bättre, hon är piggare och har ätit, druckit vatten, kissat och bajsat. Hennes största problem är tratten, det är faktiskt den hon gnäller om, den är så förbaskat stor och det beror ju på att hon har lång hals och lång nos.

Kolla blicken, den säger precis vad hon tycker om läget.


I skolan idag så gick det bra, jag var iallafall inte sämst förberedd, utan tyckte att jag klarade mig hyffsat. Nu ska jag fixa till det som jag fick tips och råd om av mina kamrater, det var en heldel.


Just det....dom var så söta och rara och ringde ifrån veterinären och frågade hur Anouk mådde idag. Sådant tycker jag om.


Ovido - Quiz & Flashcards