Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Sofi - 16 mars 2008 16:08

har det varit idag.

Barnen har varit ute och cyklat, hoppat studsmatta, lekt och gungat.

Tror att vädret minsann har varit efterlängtat. Max och Liam hoppar och far överallt ute. En stor fördel är att de somnar lätt på kvällen efter en utedag full med lek och skoj.

Av Sofi - 16 mars 2008 14:42

Och här kommer bilder på helgens bäbisar.

Först ut är lördagens kull.

Från vänster, Flora, Fauna och Frö


Och så dagens kull, lite skakig och röd efter födseln.

Från vänster, Gaut och Gaia.


Av Sofi - 16 mars 2008 13:33

Fick för mig att jag skulle ge marsvinen lite grenar från fruktträden och när jag lägger in grenarna i burarna upptäcker jag att Maduza har fött sin kull, visste iof att det började närma sig men tänkte att det dröjer nog. Men vilken kull, helt underbar, jätte fina huvuden, breda och lagom i formen och stadiga kroppar, och en hane och en hona, båda d.e white, kan det bli bättre. Jag är super nöjd.


Och hur gick det för det stackars fruktträdet då, jo, det blev inte så lite grenar jag klippte bort, sågen åkte fram och jag sågade bort jätte mycket, men trädet ser luftig och trevligt ut nu, fast det blir nog inte så mycket frukt på det i sommar........

Ovido - Quiz & Flashcards