Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Sofi - 19 mars 2008 13:25

Då har jag vinkat av "lilla" cream honan Annis, A var här och hämtade hem henne efter lång väntan då våra tider inte passat ihop och tid för hämtning varit svår att få in i våra respektive liv. Men vi hade en trevlig pratstund och jag vet att Annis nu får ett jättebra hem, det känns riktigt bra för mig.


Idag så tar vi det lite lugnt Liam och jag, tanken är att jag ska starta en maskin tvätt och laga mat nu igentligen, men det kan vänta lite till.


Jag har varit dukitg och fixat med flyttanmälan, kul att vara i godtid med något, packa ned saker har vi inte börjat med alls, man kan undra när vi ska ta tag i det. Ja, för dom som inte vet så ska vi flytta, hela två hus bort, det ska bli spännande, barnen är förväntansfulla, som alltid när det är förändringar på gång.


Jag har även skrivit ihop min anmälan till marsvinsutställningen som ska vara här i Julita den 12 april, sista anmälningsdagen är ju imorgon, jag är inte ute i så god tid med den anmälan inte, men det är som vanligt.


Finns säker något mer som jag skulle behöva göra, men just nu är jag liiiiite virrig i huvudet och glömmer både det ena och det andra.'


Jo, just det. Enkouous ena lilla bäbis, hanen somnade in idag och den lilla p.e white honan i samma kull ser också hängig ut, vi får se hur det går för henne.

Ovido - Quiz & Flashcards