Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Sofi - 29 mars 2008 17:33

Johan ringde nyss, han är påväg hem och han har bil med sig också. Hurra vad glad jag blir, livet blir så mycket enklare när man har egen bil och slipper låna. Nu känns min täppta och ömma näsa inte lika öm längre, tänk vad lite glädjande nyheter kan göra.


Av Sofi - 29 mars 2008 16:45

Har inte mycket kvar att skriva, känns det som iallafall, jag har mitt resultat av min studie jag gjorde under VFU:n kvar, halva diskussionen och mina egna reflektioner över hela kursen kvar att skriva, kanske rätt mycket kvar  ändå.


Databordet svämmar över av snorpapper, nässpray, kaffekoppen och vattenflaskan och inte att förglömma ett 10 tal böcker. Ser tämligen stökigt ut här just nu.


Johan har åkt iväg nu på eftermiddagen för att titta på en bil, förhoppningsvis (jag håller alla tummar och tår som går) så kommer han hem med bil åt oss ikväll. Det är en Opel vectra, vi har ju kommit på att vi trivs rätt bra med opel och känner att det är bil i lagom prisklass både i inköp/skatt/försäkring/bensin.


Tog mig på eftermiddagen en paus i skrivandet och gick ut på promenad med hundarna, skönt, och nu så ligger dom så sött och sover i min säng. Himmla som vanligt med huvudet på min kudde, Anouk är inte lika noga med var hon ligger, bara hon får ligga på Himmla eller någon annan familjemedlem.


Nog med svammel, nu ska jag nog skriva lite till.

Ovido - Quiz & Flashcards