Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

Blev ingen utställning

Av Sofi - 1 mars 2008 15:13

Skulle ju ha åkt iväg på marsvinsutställning idag, nu blev det inte så, har helt enkelt inte funnits ork/tid att trimma några djur. Kan säga att det var bra skönt att vakna kl 8 och kunna ligga kvar i sängen och ta det lugnt en stund. Sen var det bara upp och ut i regnet med hundarna.


Dagen idag tillbringas i soffan med en bok som vi läser i skolan, ska även sätta mig och rätta till mina slavfel i EXA 1 och fortsätta arbetet med EXA 2.


Grabbarna är iväg med Johan till farmor & farfar och fikar och Lovisa är hos mormor, hon har sovit där i natt och ska sova en natt till. Jag har det mao väldigt lugnt och skönt just nu.  

Bäst att passa på att njuta av tystnaden.

 
 
Sabina

Sabina

1 mars 2008 19:30

Skönt med lugn och ro ibland! Skönt att alla är friska igen. Hälsa alla! Cindra hälsar till Himmla och Anouk att det är urmysigt att gå med mage!!! Man får så mycket uppmärksamhet, så hon kniper ett tag till och njuter.

http://cindra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards