Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Sofi - 17 juli 2008 20:17

Idag har jag lekt hemmafru och kokat både rödvinbärs och svartvinbärs saft, även svartvinbärsgelé har gjort. Blev riktigt nöjd och stolt över mig sjävl då jag aldrig i hela mitt liv gjort något sådant. Men Lovisa har smakat saften och den fick högsta poäng, så nu är jag nöjd med dagen.


Har även kollat mina uppgifter på min WebDesigns kurs och där hade jag fått allt godkännt och slutbetyg på kursen, det blev G, så jag är mycket nöjd. Nu är det bara HP kursen kvar, och där läser jag för fullt i litteraturen.


Nu i kväll har Johan och jag lyckats med att ta kort på valparna och jag har uppdaterat hemsidan med de nya bilderna, det kommer iof förmodligen nya bilder redan på lördag eftersom Himmlas uppfödare Annakarin med familj kommer imorgon och då ska vi ta lite mera bilder.


Imorgon kl.9 bär det iväg till veterinären med alla valparna för vaccinering och id-märkning, samt besiktning. Det ska ju bli en upplevelse att åka 4 mil enkel resa med 7 valpar i bilen.


Nu ska jag plocka fram alla papper som måste med tills imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards