Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Sofi - 10 juli 2008 15:07

Det tycker både barnen och hundarna, jag sitter framför datorn hela tiden och jobbar med mina sista uppgifter i WebDesign. Först fattar jag ingenting och sen fattar jag ingenting och sedan som en blixt från himlen så är allt glasklart. Märkligt!!!!! Har nu suttit med samma uppgift i 1 vecka och kännt mig allmänt trög och så sidag så fick jag ording på det hela utan problem.


Nu ska jag ta mig an den sista uppgiften i den här kursen och sen får vi hålla tummarna för att allt blir godkännt. Skulle vara skönt.


Annars så har jag då inte gjort så mycket annat idag. Jo, jag har torkat kiss efter valparna förståss, men det tillhör numera vardagen, och det är faktiskt ett ganska så skönt avbrott ifrån datajobbet att göra det så jag klagar inte. Och om två veckor så har de söta små liven flyttat här ifrån, så det är bara att passa på att njuta av våran sista tid tillsammans, tiden går snuskigt fort just nu och de växer otroligt fort.


När Johan kommer hem så måste vi fotografera alla valparna så att hemsidan kan få lite nya valpbilder, fast det beror ju på om de vill vara stilla tillräckligt länge för att fastna på bild.


Näpp, åter till skolarbetet.

Ovido - Quiz & Flashcards