Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Sofi - 11 juli 2008 19:33

Nu har jag skickat in sista uppgiften i WebDesignen, bara att vänta och se hurvida de blir godkända också, men jag hann med att få in uppgiften i tid, sista inlämningsdagen var idag.


Har även fått mitt antagningsbesked till höstterminen, man är ju liksom tvungen att söka om för varje termin när man går på högskolan. Fast jag krånglade givetvis till det lite för mig genom att ändra inriktning på mina studier, från: Lek, lärande och utveckling till: Utveckling av matematiskt tänkande. Det gör att det blir lite extra arbete för mig och studievägledaren eftersom jag måste in till Eskilstuna och få hjälp av studievägledaren att ändra allt i deras dator. Nåväl, det är nog inte så krångligt i slutändan.


Annars så är allt lugnt, nu. För första gången sedan jag började med marsvinen så ska jag inte åka och ställa ut mina djur på SM, känns lite märkligt, men jag har bara inte haft tid att förbereda några, inte orkat heller för den delen. Men jag har tänkt mig att åka iväg en sväng till Eskilstuna för att titta lite iallafall.


Just det, jag har på något sätt lyckats bli förkyld eller nåt, täppt i näsan och ont i bihålorna har jag, inte alls mysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards