Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Sofi - 7 juli 2008 14:34

Inte lätt att hitta veterinär som har semesteröppet och kan veterinärbesikta, vaccinera och chippa valpar mitt i semestertider i Katrineholm med omnejd.


Ringde till Eskilstuna och blev väl mottagen och fick tid precis när jag ville, så nu är det bara att invänta den sista tiden och den 18/7 bär det iväg kl 9 på förmiddagen för att besikta valparna.


Annars är det en tråkig dag med regn och åter regn i dag.


Gårdagen tillbringade Johan, Max och jag på Älvsjömässan där vi tittade på alla vackra faraohundar som ställdes. Vi hejade även fram våra hundars uppfödare i utställningsringen. Så kul att träffa er igen, både Annakarin och sen Anouks uppfödare Anna, ni är båda två super härliga och trevliga människor.

Hade tänkt att jag skulle shoppa lite kuliga hundsaker, men hittade inget speciellt som lockade, vi åt lunch därinne istället för hutlösa 200 kr.


På hemvägen passade vi på att stanna och inhandla Patrics födelsedagspresenter, så nu är det helt klart. När vi kom hem så fick vi mat serverat av Johans mamma och det var verkligen behövligt då jag var både trött och hungrig så jag mådde illa.

Ovido - Quiz & Flashcards