Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Sofi - 14 juli 2008 19:41

Började dagen med att baka lite paj (jordgubb/rabarber) eftersom vi fick främmande av Setesh (fd. Berra) blivande familj. Det blev en trevlig förmiddag med både hundprat och skratt, den familjen är lika tokiga som oss.


Eftermiddagen har jag läst lite till min Harry Potter kurs som jag läser nu i sommar, men det går attans så segt då mycket av litteraturen som ska läsas är på engelska, får lite svårt med koncentrationen då.


Och äntligen har vi fått tummen ur och fått ut husvagnen på blocket, nu får vi hoppas att någon nappar och vill köpa den också, vi lade även till att bilen också kunde säljas om någon var intresserad av hela ekipaget, vi måste ju liksom ha kombi. Har faktiskt haft några förfrågningar idag på husvagnen. Så om någon vill köpa en husvagn hör av er.


Kan ju nämna lite om marsvinen. Det är mycket lugnt på den fronten, inga bäbisa i sikte då de inte velat bli dräktiga på ett tag, så jäkla trist. Och ja,jag var förbi SM i lördags och visst känner jag att det hade varit kul att var där och delta, men nu gick det inte, fanns helt enkelt inte tid. Nu ser jag faktiskt fram emot nästa utställning som jag kan åka på, får se till att jag kan samåka med någon så det inte blir så dyrt.


Igår var jag, Johan och Max till Lövudden i Västerås och tittade på Faraospecialen som ägde rum. Alltid lika trevligt.

Av Sofi - 14 juli 2008 15:58

Idag firar vi födelsedag igen, men idag är det våran Anouk som fyller hela 3 år, tänk vad tiden går. 

 

Framåt kvällen kan det nog vankas lite extra god hundmat och kanske ett gott tuggben att gnaga på.



Ovido - Quiz & Flashcards