Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Sofi - 2 juli 2008 21:49

Dax att avsluta den nu.


Jag kan bara konstatera att de flesta som läser min blogg inte känner mig, ganska kul att vilt främmande människor finner ett litet nöje i vad jag gör om dagarna. Själv så tycker jag att livet är tämligen händelselöst, visst ibland så blixtrar det till och blir lite spännande men inte speciellt ofta.

Av Sofi - 2 juli 2008 16:45

Det gjorde jag idag.


Har suttit och fixat med hundarnas hemsida, inte helt nöjd men nu finns det nya fina bilder på valparna iallafall att titta på. Har även jobbat lite med min uppgift som ska vara inlämnad på söndag, hur nu det ska gå till.


Nu är det så fint väder så jag vill bara inte vara inne längre, utan ska nog ta och glida ut på tomten och tillbringa kvällen i solen och bara mysa.


På valpfronten så kan jag meddela att Willy och Rosa nu har stående öron, ser helkul ut, två jätte öron på ett litet huvud.

Ovido - Quiz & Flashcards