Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Sofi - 4 juli 2008 08:25

Äntligen kanske är fel och skriva för den här veckan har gått otroligt fort, men ändå, fredag är på något sätt en milstole i veckan och den signalerar att det blir helg och ledigt.


Idag är min plan att åka och handla presenter till Patric, han fyller år på onsdag och det är skönt att ha alla presenterna klara någorlunda i tid. Mat till valparna måste inhandlas igen, det går åt sjukt mycket mat just nu, men inte så konstigt för dom är ju ändå hela 7 stycken de små rackarna.


Ikväll, kl 22 ska Lovisa och hennes dramakompanjoner ha premiär på sin skräckteater på Gamla Palladium i Katrineholm. Jag undrar bara hur i hela friden jag ska lyckas hålla mig pigg, vaken och trevlig ända tills den är slut, det återstår att se.


Nu ska jag äta frukost och ta mig an dagens göromål.

Ovido - Quiz & Flashcards