Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Överlevt dagen.

Av Sofi - 20 maj 2008 16:40

Med ett rätt skapligt gott humör trots allt.


Fick en heldel bra saker inhandlat på förmiddagen, bla, en dörrmatta, cykelhjälm (till mig själv) hundbajspåsar, skateboard till Liam (hett efterlängtad) och presenter till Johan.


När jag kom hem så hade han precis vaknat och fick sina presenter av barnen när Patric och Max kom hem från skolan. Av mig fick han bla. en t-shirt med vårat kennelnamn på ryggen och en bild på Himmla på framsidan, så fin så.


Enda främmandet idag var Johans mamma, pappa och G, alla andra jobbar och står i under dagtid så dom får komma i helgen om det är fint väder så vi kan sitta ute, vill inte ha en massa främmande när det är så nära för Himmla att valpa.


Max hade sin kompis E här idag igen, fungerar jätte bra med den pojken här, de kommer bra överens och det är inget tjat och bråk. Även hundarna tycks gilla honom för de tar besöken med ro och ligger mest och sover.


Nä, nu ska jag ta och ringa Michelle, hon ville visst nåt förut.

 
 
Annakarin

Annakarin

20 maj 2008 20:54

Vilken fin tröja med kennelnamnet på och dessutom Himmla på framsidan. Vilken fin present att få!
Grattis Johan!
Kram & Grattis hälsningar Alla oss!

http://www.ezhar.com

 
svintoflickan

svintoflickan

20 maj 2008 22:46

Hej igen:-)
skönt allt gått bra o jag håller med dej om rastlösheten...våra barn blir som tokiga ibland när de ej varit ute...å jag med för den delen..
hoppas de blir en bra sommar..lagom varm.lagom kall.
nu ska jag ta lite te.
kram:-)
skratt.

http://www.svintoflickans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards