Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Sofi - 13 maj 2008 11:57

Nu är allt fixat och klart inför dom. Pengarna är ansökta och godkända, kurserna är jag nu tackat ja till, båda två. Den ena kursen har även alla lösenord och e-post adressen kommit till, den andra är på väg. Nu undrar ni säkert vad jag ska läsa i sommar.


Jo, ena kursen är om Harry Potter och hans världar, det är en distanskurs på Växjö Universitet, den andra kuren är Web Design Grund och är även den en distanskurs, fast på Umeå Universitet. Spännande, spännande.


Annars så förbereder jag mig förfullt för den muntliga uppgiften som ska framföras på torsdag. Inte lätt att öva hemma kan jag säga och vi ska framställa uppgiften som en föreläsning inför våra klasskamrater, i hela 10 minuter, det är JÄTTE länge.

Av Sofi - 13 maj 2008 09:15

Det är så kul, nu både känner vi och ser att Himmlas valpar rör på sig. Har legat med Himmla på soffan och slappat lite nu och hon riktigt myser och njuter av att få köra ned nosen under armen på mig, hur hon får luft är för mig en gåta.


Liam han har legat nere vid Himmlas mage och pratat med valparna, han frågar om dom mår bra och om dom är hungriga, en och annan sång har dom också fått höra.

Ovido - Quiz & Flashcards