Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Sofi - 11 maj 2008 15:17

Nu har jag lyckats med att hitta och installera hemsidbyggar programmet, återstår då bara att börja uppdatera hemsidorna, men det får bli lite senare för nu börjar familjen tröttna på att jag sitter inne framför datorn, och det börjar jag också. Och hungriga börjar vi också bli, så det är nog bara att hasa iväg och laga mat och sen gå ut i solen och mysa lite.

Av Sofi - 11 maj 2008 12:17

Igår så for jag så alltså till Västerås och gjorde lite nödvändiga inköp bl.a gummistövlar till Max, födelsedag till en kusin till barnen, jacka & byxor till Patric, lite bra i ha saker på biltema och en bärbar dator då våran gamla har gett upp totalt. Hade sällskap av Michelle under inköpen, hon var med som god rådgivare, bra att ha en sådan med ibland.


Innan jag åkte hem ifrån henne så provade jag hennes inlines som hon inte kunde ha av vissa roliga orsaker, dom passade bra så nu är jag ägare till ett par inlines som jag ska lära mig åka på, vi får se hur det går med det. Fick även med mig en tygbit i fint grönt tyg som jag ska sy halsband åt hundarna av. Nu ska jag ju bara leta fram symaskinen och se om den fungerar som den ska.


Kvällen tillbringades med grannen med flickvän och grannens barn. Vi grillade och åt god mat. Blev en tidig kväll för mig då jag hade huvudvärk och inte orkade sitta uppe och vara trevlig, så vid halv nio fick Liam duscha och sedan blev det sängen för honom och mig. Ganska skönt och jag vaknade faktiskt upp och var hyffsat pigg.


Morgonen började med hundkurs för Anouk och mig, varmt och trevligt väder. Kul övningar, och alla hundarna i kursen var dukitga idag, vi hade mötesövningar där hundarna bl.a fick möta varandra gående men även sitta nära varandra utan att störa övriga hundar. Kul och nyttig övning.


Nu är det dax för lunch. Och alla där ute glöm inte att dricka vatten nu när det är så varmt.

Av Sofi - 11 maj 2008 12:12

Och eftersom jag nu har en fungerande dator så kommer så här bilder på Himmla, nu 7 veckor dräktig.

Här står hon då uppställd på tomten, hon är ju inte den mest samarbetsvilliga hunden när det gäller fotografering.

Trött och utslagen inne på vardagsrumms golvet efter en förmiddag ute i solen på tomten.

Ovido - Quiz & Flashcards