Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Sofi - 4 maj 2008 13:49

Totalt kan man kanske säga. Har fått något virus eller liknande på våran dator så den vill inte fungera, har försökt med allt jag kommer på och har nu gett upp. Ringde svågern och han ska nu försöka hjälpa mig, men det är ju liksom inte gjort i en handvändning utan kan ta ett tag. Man kan bara säga tack snälla P för att du vill hjälpa mig.


Och tur att jag bor granne med svärmor & svärfar och har nära till att låna dator, men vill man få tag på mig så är ju lättaste sättet just nu att lyfta på luren och ringa för mailen är inte säkert att jag hinner kolla varje dag.


Nåväl, annars så är det ju tenta skrivning imorgon, kommer ju gå JÄTTE bra. Nä uppriktigt sagt så tror jag inte det då jag inte alls kännt mig motiverad att plugga, har dock gjort tappra försök men de känns ganska så fjuttiga.


Jo just det, var ju på hundkurs med Anouk idag, gick jätte bra. Provade på agility hinder och det gillade hon skarpt, men hon är lite för ivrig att komma över dom, men hon provade allt med intresser och iver. Som avslut idag körde vi inkallning och det gick bra, har lina på henne då jag misstänker att inta alla uppskattar en lösspringande speedad faraohund.


Har även tagit v.6 kort på Himmla men dom får ni vänta med att se tills våran dator mår bra igen.

Ovido - Quiz & Flashcards