Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Sofi - 2 maj 2008 19:34

Idag har dagen bestått av läsning och åter läsning, har ju en tenta på måndag och tanken är att jag ska klara den, men sjutton vet hur det ska gå till.


När jag inte läst har jag pratat lite med Michelle i telefon och jag håller även på att uppdatera marsvinssidan, det fattas rejält med bilder. Jag har även lagt in info om varför jag inte kommer att dyka upp på några utställningar under sommaren. Känner att det blir lite ont om tid när valparna kommer, jag vill kunna vara hemma så mycket som möjligt med dom och Johan jobbar större delen av valptiden, han får nog semester lagom som dom ska flytta.


Imorgon är det som sagt stora fotodagen, Himmla ska också fotograferas, hon har lagt ut yttligare, ser lagom rund och go ut nu.


Näpp, nu är det mysdax med Max.

Ovido - Quiz & Flashcards