Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Vilken natt.

Av Sofi - 20 maj 2008 07:01

Jösses säger jag bara. Har inte sovit många minuter i natt inte, Liam har haft ont i örat till och från och lagom som jag slummrat till så har han vaknat och varit ledsen, så jag har legat och slötittat på film hela natten.


Och när inte Liam har gråtit så har Himmla mått illa, en gång fick jag kliva upp och torka hundkräks, inte så jätte spännande direkt.


Vad kan man annars säga, jo i övrigt så var natten lugnt :) huset står kvar och alla andra i familjen verkar pigga och glada och det är ju bra, för själv så är jag kräk trött och på dåligt humör idag och det bästa vore om jag höll mig borta från folk och fä. Fast det blir nog inte så eftersom Johan fyller år idag, för hans skull hoppas jag att jag blir lite positivare till sinnet.


När barnen gått till skolan och Liam vaknar (ja, nu sover han minsann) så ska jag in till stan och spendera lite lite pengar på present till Johan, lite sent ute, men det är som vanligt. 


Näpp, bara att dricka kaffe och äta lite frukost och se om man kan bli lite piggelin.

 
 
svintoflickan

svintoflickan

20 maj 2008 12:20

Tänk att jag hittade dej här med...
tusen tack elias fick åka med er..kändes inte alls kul gå ut me lillskruttan i regnet även om jag känner man skulle behövt lite luft..men kanske slutar de regna så man kan gå ut lite senare.Elias var så stolt han var hemma hos er också! Ha de bra.
Kramis MIA

http://www.svintoflickans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards