Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Sofi - 24 augusti 2007 13:04

Har trimmat och badat alla marsvinen, ska nu bara fixa iordning transporten och sen är allt klart inför imorgon.


Har nyss mottagit ett mail ifrån en marsvinsköpare i Finland, hon meddelade att en av hanarna ställdes ut med goda resultat förra helgen, 1 cert fick han.


Lovisa har kommit hem från sitt läger, trött men nöjd, hon har fått några nya kompisar och det är ju bra, hoppas bara att det är vettiga kompisar och inga som hittar på dumheter.


Nu ska jag föra som Patric, ta mig lite potatis sallad till lunch.

Av Sofi - 24 augusti 2007 08:02

Vakande med huvudvärk, dock av den bättre sorten som går över med hjälp av Ipren, skönt. Men jag är JÄTTE trött idag, fattar inte.


Har lämnat Patric & Max i skolan, när vi kom hem så satt Liam och jag kvar i bilen för han ville höra mera på musiken i bilen, kul kille det där. Nu sitter han och gör Himmla fin (lägger ett snöre mellan öronen på henne), tittar på tänderna mm. Himmla bara njuter.


Anouk har bäddat ner sig i Max säng (som han lämnat obäddad), hon har tryckt ner nosen i kudden och bara myser hon också.


Lugn och fridsam morgon har vi alltså.


Men snart så ska jag med stora steg kliva iväg med Liam i barnvagnen till dagis. Sedan är det bara att ta tag i slut finishen av marsvinen.

Ovido - Quiz & Flashcards