Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Sofi - 8 augusti 2007 19:03

är jag nu. Vi har ätit grillat kött & lax, till efterrätt blev det bulle och tårta, mums. Eftersom svärmor & svärfar kom innan vi åt för att gratulera mig så fick dom äta lite också.


Medans vi åt fick Himmla springa lös, Anouk fick sitta bunden idag. Vi har nu en mycket trött och nöjd Himmla. Tränade även att ställa upp Himmla, vilket gick alldeles lysande, jag är så nöjd.

Av Sofi - 8 augusti 2007 12:54

för mig idag, blir ett år äldre. Inget firande blir det då jag faktiskt inte orkar med mera främmande nu, det har ju varit födelsedags kalas i ett hela sommaren och när det är min tur så räcker det gott och väl om Johan och barnen firar mig med en liten present och omtanke. Jag gillar det, men övrig släkt tycker nog att jag är lite löjlig, men det gör inget.


Alda passade lämpligt nog på att överraska mig med att ha fött sin kull imorse, 3 stycken crestade d.e white (1 hane, 2honor), jag är mycket nöjd. Jag kommer att spara 1 hona och de andra 2 bäbisarna kommer att bli till salu.


Nu kräver magen lite lunch, sedan blir det lite mysfika med familjen.

Ovido - Quiz & Flashcards