Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Sofi - 7 augusti 2007 22:15

Tog tid att gå på bio, var ända till Västerås. Filmen var ok, men boken är bättre, men så brukar det ju vara.


Var in en snabbis till Michelle och lämnade hennes transportburar, mer plats i mitt marsvinsrum och mindre plats i hennes lägenhet.


Och ja just det, det har ju kommit marsvinsbäbisar, men det är inte Alda som fött utan Luneas Vanja, det blev två creamar, honor.

Av Sofi - 7 augusti 2007 14:02

Nu är det klart, om ca 3 veckor kommer den här godingen hit, lille Jönsson, en mycket trevlig och snäll kattunge.


Nu ska jag göra mig iordning och åka på bio i Västerås med Michelle och hennes lillebror, med mig har jag Lovisa och hennes kusin. Vi ska se på Harry Potter och fenixordern. Ska bli kul.

Ovido - Quiz & Flashcards