Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Sofi - 22 augusti 2007 13:42

Idag kom så äntligen mina betyg och intyg från skolan, nu kan jag alltså skicka in intyget till facket och kanske förhoppningsvis få 8 veckors stämplingspengar, kan tala om att dom börjar behövas nu.


Betygen var en angenäm läsning, jo jag visste redan vad jag hade fått i slutbetyg i samtliga ämnen, men det är något visst att se det tryckt på papper.


Barnen hade haft det bra i skolan och på dagis, Liam var glad och nöjd och vill tillbaka imorgon.

Lovisa ringde och frågade om hon och en kompis fick gå på stan en stund medans dom väntade på bussen hem, hon har ju börjat 7:an och går nu i skolan i stan. Lite nervös blir jag givetvis när dom ska hålla på att byta bussar och greja på stan, men det kommer nog att gå bra.


Hos marsvinen är det lugt nu, det är bara Diva som ska ha sin kull nu och den borde komma snart, hon går tillsammans med Enkouou som fick bäbisar igår och jag planerade att dom skulle föda nästan samtidigt för att kunna hjälpas åt med bäbisarna.

Enkouou, Diva och Vanja planerar jag även att ställa i Kallhäll om de är i kondition igen vill säga, hoppas det för alla tre saknar 1 cert var för att bli champions.


Nu ska jag ta itu med att hänga tvätt, kulit värre.

Av Sofi - 22 augusti 2007 11:04

är jag nu. Alla barnen kom iväg till skola/dagis utan några större problem, det var bara Liam som bestämt sig för att han inte villa vara på dagis, men jag antar att han har ändrat sig under förmiddagen nu när jag hämtar honom, då vill han förmodligen inte gå hem istället.


Max verkade trivas direkt från start i skolan, man såg direkt att han har ett gäng med kompisar, det är kul, hoppas bara att dom tar det lungt med sina fröknar & klasskamrater under lektions tid bara.


Har roat mig med att börja söka lite jobb, bla ett som rektorssekreterare, nåväl, någonstans ska man ju börja.


Ska nu gå ut med hundarna en snabbis innan barnen ska hem.

Ovido - Quiz & Flashcards