Alla inlägg under februari 2008

Av Sofi - 1 februari 2008 12:17

Har varit lite mindre pigg senaste dagarna, mitt huvud och mage har inte varit överns med övriga kroppen, detta har då medfört viloläge i soffan för mig. Idag känner jag mig piggare och har inte ont någonstans.


Helt sysslolös har jag inte varit ändå dessa dagar utan jag har läst det jag ska till mina studier, samt att hundarna har fått sina turer ute, kanske inte så långa men det har kompenserats med att dom fått springa och leka lösa på tomten vilket är mycket uppskattat.


Igår tog jag mig även ikragen och gjorde ett välbehövligt besök hos frissan, numera är jag åter igen rödaktig i håret (trivs bäst så) och även lite kortare blev det och attans så bra det blev, supernöjd är jag. Hade fått order ifrån Lovisa att beställa klipptid åt henne och även Liam hade önskemål om att få göra ett besök hos frisöre, så jag var en ordentlig mamma och beställde tid åt båda två.


Resten av dagen ska läsas lite mera och börja skriva på uppgiften som ska lämnas på måndag. Tänkte nästan försöka bli klar imorgon med den, det skulle vara trevligt.

När Johan kommer hem från jobbet ska vi åka till Västerås och handla, plus att vi ska hämta hem marsvinet Keilir som får flytta hem igen då köparen fått allergi hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards