Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Sofi - 5 februari 2008 20:02

Vilken dag.

Vaknade och hade ont i huvudet (förmodligen pga stress då jag hade massor att läsa tills idag), upptäcker att vi glömde köpa bröd till frukosten, fick alltså ställa mig och röra ihop mannagrynsgröt åt barnen, JÄTTE kul, men frukost blev det och dom blev mätta och mycket nöjda.


När så alla barnen kommit iväg till skolan så fortsatte jag att läsa i mina böcker, blev nästan klar. Vid lunch så var det bara att gå ut med hundarna och sedan iväg till mamma för att lämna Liam och låna bil för att åka iväg till skolan. Fortfarande ont i huvudet......


Väl inne på Högskolan i Eskilstuna sätter jag mig och slappnar av och småpratar med studiekamraterna och känner att huvudvärken lämnar huvudet, sköööööönt. Inne på lektionen så går allt som planerat, utan problem med andra ord. I min lilla basgrupp så fungerar våra diskussioner mycket bra och vi har trevligt samtidigt som vi utbyter åsikter och funderingar, kan det bli bättre? Idag så märktes det tydligt att det var ett eftermiddagspass, en heldel skratt och fniss var det och skämten haglade ganska tätt.


Hem och laga mat och umgås lite vid matbordet innan det var dax för killarna att bädda ner sig i sängarna.


Ibland går dagarna verkligen fort, kan bara säga att det är tur att alla dagar inte är så här, för mer än så vill jag träffa och hinna prata med min man, mina barn.

Ovido - Quiz & Flashcards