Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Sofi - 7 februari 2008 14:02

Försöker klura ut vad vi ska äta idag, inte lätt det inte.


Har frågat pojkarna vad dom vill ha, och tänka sig, dom sa köttfärs och makaroner, JIPPEI!!!! va kul, eller hur???? Näe, får nog hitta på nåt annat själv, som vanligt då.


Har fått respons på min uppgift som var till idag, den som jag mailade till läraren, snacka om att hon var snabb. Hon tyckte att referatet jag skrivit var bra, lämplig stil, välvalda citat som var bra inbakade i texten. Jag är nu mycket nöjd och känner mig sporrad inför nästa uppgift.


Pojkarna håller sig lugna med hjälp av TV:n idag, vi har avverkat en Harry Potter film, såpan Våra bästa år, nu är det barnkanalen som är på. Hurra för TV som kan roa sjuka barn medans mamma jobbar med sitt.

Av Sofi - 7 februari 2008 06:51

var det här.


Max och Liam har nu feber och är rejält snoriga. Själv så mår jag inte heller bra, snorig ont i huvudet, feber tänker jag inte kolla om jag har någon men helt klart känner jag att det är något otyg i kroppen. Kan bara konstatera att jag inte kommer iväg till skolan idag, det blir till att maila iväg uppgiften till läraren.


Nu ska jag göra iordning lite varm oboy till pojkarna.

Ovido - Quiz & Flashcards