Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Sofi - 4 februari 2008 15:40

Nu så har första uppgiften lämnats in, undrar hur den blir bedömnd. Under våran träff med läraren så kändes det helt ok och diskussionen vi hade i gruppen var bra och alla fick lufta sina åsikter, helt i sin ordning med andra ord.


Fick skjuts av mamma in till skolan idag och även hem, skönt för det sparar enormt mycket tid att åka bil istället för buss, nu hann jag utan problem ta en sväng ut med hundarna och rasta dom innan Liam skulle hämtas på dagis.


Har tillbringat eftermiddagen i soffan (liggandes) med läsläxan tills imorgon, ganska skönt faktiskt att kunna ligga och slappa samtidigt som jag gör lite nytta. Men sjutton vad mycket som jag måste läsa igenom tills imorgon, skulle tro att jag ligger lite efter, känns så iallafall.


Så mycket annat som jag skulle behöva göra, bla. uppdatera hundhemsidan, har en ny layout på G sen vi fick vårat kennelnamn godkännt, men så lite tid över till sådant just nu. Får se om jag lyckas fixa till det den här veckan, jag har ambitionen att det ska bli så och det är ju en början.

Ovido - Quiz & Flashcards