Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Sofi - 13 februari 2008 17:59

Idag så har äntligen årets första levande marsvinskull sett dagens ljus, så underbart ljuvliga och alldeles underbara (givetvis), de är efterlängtade. Det var Gambra som födde 1 self cream hona och 1 crestad cream hane, både mor och barn mår jätte bra.

Att jag skriver levande kull beror på att goldenagouti hona Kiwi födde i helgen men där var alla döfödda och Kiwi själv ser ut som om hon har gett upp totalt.


Idag har jag på förmiddagen varit i skolan, där fick min grupp redovisa inför resten av klassen, nervöst, javisst. Innan vi slutade för dagen (kl 12) så fick vi en liten praktisk uppgift vi skulle lösa, och med ett lysande samarbete så löste vi det skapligt snabbt och ska redovisa för hur vi gick tillväga imorgon på lektionen vi har då.


När jag kom hem så fick jag ett infall och gav mig ut med mina stavar och gick, solen sken och vädret var helt underbart, kunde inte vara bättre.


Har även ägnat mig åt lite kvalitets tid med Lovisa, vi har spelat Sing Star på PS2, SKIT KUL, och det var helt oväntat att jag skulle tycka det. Alla som känner mig vet att jag fullkomligt avskyr att sjunga så att andra hör. Iallafall så har vi kört en omgång även nu på eftermiddagen, och gissa vem som vann???? Jo jag, märkligt....kan lova att det blir mer sånt i framtiden.

Ovido - Quiz & Flashcards