Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Sofi - 12 februari 2008 16:01

Här kommer så de utlovade bilderna på Liam.

Innan besöket hos frisören, kolla lockarna i nacken, gulle gull.

Och efter att han duktigt suttit stilla hos frisören såg han ut så här:

Han blev mycket nöjd och tycker att han är super snygg nu.

Av Sofi - 12 februari 2008 06:54

Är nu klar med min EXA1 som ska in till skolan idag innan kl 9.

Iof så var jag klar igår eftermiddag "redan", men när jag vaknade till kl  05.00 imorse så kom jag på att jag inte var nöjd med referatmarkerinarna, det blev bara att kliva upp och ändra den lilla detaljen och skriva ut 5 nya sidor. Men nu är jag nöjd och klar. Och det bästa av allt är att min snälla svägerska S tar med sig EXA:n till skolan eftersom hon ändå ska dit själv idag.


Tänkte ta och tömma kamera minnet, finns lite bilder i den som jag tänkte lägga upp här.


Dagen ska ägnas åt att skriva ihop ett muntligt föredrag tills på torsdag, vi blir även videofilmade då, usch och fy och blä......


Nu ska jag se till att grabbarna grus blir klara och kommer iväg till skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards