Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Sofi - 21 februari 2008 17:57

Det var seminarium om Naturvetenskap idag, måttligt roligt i början kan jag ju säga att det var. Och ingen kaffe rast blev det på hela förmiddagen, följden av det blev för en koffeinberoende som mig, huvudvärk och ett rätt surt humör inför eftermiddagen, KUUUUL, not. Men med lite kaffe i magen och bra kamrater i gruppen så löste vi våra uppgifter och förstod faktiskt tillslut vad vi höll på med, det slank till och med in ett och annat skratt ibland. Bra avslut på dagen trots allt.


Dagen till ära så åkte Lovisa själv buss in till Eskilstuna för att möta mig, jätte kul var det att få gå med henne själv på stan och småprata en stund. Införskaffade henne en ny mobil, så nu äger hon en fungerande sådan.


Vi var också in på bokhandeln och hittade begagnade studieböcker som jag behövde ha, till priset av 449 kr så fick jag totalt 3 böcker.  Handlade lite på apoteket till förkylda mormor, sedan var det bara att ila hemåt eftersom Johan skulle iväg och jobba. Vi hann faktiskt prata en snabbis innan han åkte iväg, fördelen med att vi har dessa tider är att barnen inte behöver vara på fritids eller dagis så mycket och hundarna är nästan aldrig hemma själva.


Nu ska jag ta och lägga mig och slappa på soffan en stund och läsa lite, märkligt vad trött man kan bli ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards