Alla inlägg den 29 september 2007

Av Sofi - 29 september 2007 12:31

Hå hå ja ja, vad kul vi ska ha idag då. Regnar gör det alltså inget kul väder att vara ute i, så då är vi inne och gör nytta.


Tvätta x-antal maskiner ska det göras, sedan inbillar jag mig att det ska sluta regna så jag kan hänga lite tvätt ute på torkt :) Possitivt tänkande var det.

Disken är klar. 


Undrar vad vi ska hitta på för att förgylla resten av dagen. Städa....näe vad tråkigt, något roligare MÅSTE vi kunna hitta på. Sätter nog på en film för att få lite tid att gå, återstår bara att få barnen överrens om vilken, och det är inte det lättaste.


Nu ska jag se om jag kan få hundarna att fatta att dom är kissnödiga och att dom behöver gå ut, tror inte att dom vill förstå det idag då det är blött och tråkigt ute.

Ovido - Quiz & Flashcards