Alla inlägg den 2 september 2007

Av Sofi - 2 september 2007 17:26

Här så höststädas det på tomten. Har aningen mycket sly runt den gamla poolen, det har sågats och kastats ner i poolen, den ska ju fyllas igen.


Har även fått hem det sista marsvinsskåpet till marsvinsrummet, så nu är det klart och marsvinen har flyttat in ordentligt. De trivs utmärkt och mår mycket bättre nu när det inte är så varmt och fuktigt längre. Jag känner mig också mera bekväm med att ha djuren här hemma, full kontroll på allt har jag nu. Svärmor har dock gjort ett gott jobb som förste marsvinspassare under månaderna marsvinen bodde där.


Nu så håller jag på att laga mat för fullt (det märks väll). Det blir rester från igår, kyckling, till det blir det potatis och till dom som inte vill ha kyckling blir det korv, hoppas att alla andra vill äta korv så jag får kycklingen för mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards