Alla inlägg den 10 september 2007

Av Sofi - 10 september 2007 15:44

Ja, lördagen tillbringade jag i sängen med huvudvärk, förmodligen för att jag fuskade rejält med maten på fredagen.

 3 av mina marsvin var till Valbo med Michelle och ställdes ut, och detta med framgång:

Hemgårdens Maduza: 89p+cert

Hemgårdens Keilir: 89p+CK

Hemgårdens Kaldi:89p+cert+BIR+BIS 7 (nu även champion)

 Behöver jag säga att jag är nöjd & stolt över mina djur.


Söndagen var bättre i huvudet så jag åkte till Eskilsutna för att hämta djuren. Michelle var ändå där på hundutställning med sin ena hund.

Passade på att träffa Sabina + döttrar en snabbis vid Ekeby där ena dottern, E, skulle tävla. Hoppas det gick bra.

 Väl hemma så var det bara att ta tag i maten och passa på att slappna av och njuta av helgen.


Idag så har det regnat hela dagen så jag har tillbringat tiden i soffan med en bok.

Ovido - Quiz & Flashcards