Alla inlägg den 25 september 2007

Av Sofi - 25 september 2007 17:29

Nu har jag snart fått ordning på alla papper som jag måste ha. Utbetalningsplanen från CSN som kan bevisa mellan vilka datum jag fått pengar därifrån, detta för att jag ska få mina stämplingspengar. Betyg och arbetsgivarintyg mm. ska in till högskolan för att jag ska kunna söka in där till våren. Det blir i slutändan en väldans massa papper hit och dit. Ja jisses då.


Nu ska jag fortsätta att bläddra runt i alla pappershögar.

Av Sofi - 25 september 2007 10:43

Så igår flyttade äntligen Senni till sin nya ägare. E och hennes mamma kom på eftermiddagen och hämtade henne, det har varit på gång rätt länge men det har hela tiden kommit annat ivägen för både oss och E, men igår så fanns det tid och vi var hemma.  


Hundarna fick vara ute och springa och vi tränade även lite inkallning och annat, Himmla tyckte som vanligt att det var urtrist så henne tränade jag på att ställa upp snyggt på olika ställe istället bla. på stenmuren och bordet. Anouk gillar lydnaden bättre och lyssnar ganska bra, det är kul.


Nu ska jag ringa till KomVux för att få rätt datum på mitt studieintyg, får inga pengar från a-kassan förrän allt är ok. Hoppas att jag får tag på damen ifråga som har hand om allt, försökte igår men då var hon ute på ärende -givetvis- det ska ju alltid strula för mej.

Ovido - Quiz & Flashcards