Alla inlägg den 13 september 2007

Av Sofi - 13 september 2007 19:40

Snart har hela veckan gått, tänk vad tiden bara flyger iväg ibland, och andra dagar så går allt i snigelfart.


Ja, vad har jag gjort dagarna som varit då? Känns som att jag inte gjort speciellt mycket, men å andra sidan så börja jag känna av en förkylning. Nåväl, det jag har roat mig med under veckan är detta:

¤Städat marsvinsburar, några varje dag.

¤Klippt klorna på marsvinen.

¤Börjat på att köra tegelstenar till mitt tilltänkta jordgubbsland (ska bli kantstenar runt).

¤Även börjat fylla på med jord innanför dessa kantstenar

¤Varit ute med hundarna och aktiverat dessa.


Och idag så har Liam blivit dunderförkyld så imorgon blir det inget dagis, vi kanske skulle passa på att titta på film och sova på soffan hela dagen imorgon istället.


Jönsson katten har funnit sig tillrätta ordentligt här hemma nu. Han gillar att trampa runt på tangentbordet när jag sitter vid datorn och retas med hundarna är skit kul tycker han.


Nu ska jag ta och vara lite social med Lovisa innan hon ska bädda ner sig i sängen, vi ska dricka varsin mugg med te.

Ovido - Quiz & Flashcards