Alla inlägg den 5 september 2007

Av Sofi - 5 september 2007 17:57

Nu har jag fått telefonsamtal från katthemmet där Jönsson bor. Han är nu färdig vaccinerad och klar för att flytta. Så nu är jag JÄTTE glad, det ska bli så mysigt med en katt här hemma igen.


Lika glad blev då inte S som är jourhem till Jönsson, hon har blivit fäst vid den lille herren och skulle nog önskat att vi ångrat oss. Känner mig aningen elak och ego som tänker hämta honom redan imorgon. Men jag har lovat att vi ska hålla kontakten och att S får komma och klappa på Jönsson när hon vill, hoppas bara att hon känner sig trygg och lugn med det.


Nu känns dagen genast mycket bättre och roligare.

Av Sofi - 5 september 2007 17:40

Usch fy och blä, så har hela dagen varit, inget kul, bara tråkigt. Och inte har jag kunnat komma på varför det varit så heller.


Förren nu......kaffet är slut och jag har inte druckit något  kaffe på hela dagen. Är man en latmask och inte tar sig i kragen och går och köper kaffe så får man faktiskt skylla sig själv. DUMMA mej!!!!!


Barnen har en rejäl trots dag, lyssnar inte på varandra och inte mej heller för den delen. Kan tala om att det är bland det värsta jag vet, barn som inte lyssnar när man pratar med dom.


Lovisa kämpar på med sin matte idag igen, går bättre idag. Om 40 minuter ska hon ner till skolan och träna hoppning med kaninen.


Själv så väntar latmasken (jag) på att Johan ska komma hem, då har han med sig KAFFE.

Ovido - Quiz & Flashcards