Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Sofi - 29 juni 2008 20:15

har vi haft idag. Solen har lyst och det har varit varmt och skönt. Valparna har varit ute i sin lilla hage nästan hela dagen, och Himmla och Anouk har även dom varit ute och lunkat runt på tomten.


Lovisa, Patric och Max har varit hos kompisar och Liam var till mormor en liten stund och hälsade på. Själv så har jag gjort min 3:e uppgift i WebDesignen och skickat in, nu är det bara två uppgifter kvar, sen är den kursen klar. Johan har skrapat bort ful brun färg på entre verandan och grundmålat halva med vit färg.


På eftermiddagen blev det burstädning åt marsvinen, skräpet som blev la jag underst i min jordgubbsplantering så nu blev den klar, nu är det bara att införskaffa fler jordgubbs plantor. Marsvinen fick rent och sitter nu och tuggar gräs och är jätte nöjda.


Nu är jag jätte trött och ska sätta mig och mysa med barnen i soffan innan det är dax att krama kudden, somnade långt efter 12 slaget i natt och vaknade innan sju, så jag är rejält trött nu när kvällen är här.

Ovido - Quiz & Flashcards