Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Sofi - 11 juni 2008 15:07

Fick idag ordning på alla sidor som ska till för att kunna läsa mina kurser på distans. Felet som var, var orsakat av att mitt lösenord inte var rätt, men i dag på f.m så hade jag fått ett nytt via mail från supporten, så nu fungerar allt som det ska.


Litteratur kursen är jag redan igång på via diskussion om vilket ämne vi ska skriva uppsatsen om. Kul, har gett förslag redan till läraren och kurskamraterna så nu får vi se vad de övriga tycker.


Kursen i WebDesign går lite trögare då jag inte fått hem litteraturen och jag fattar inte nåt av det som skrivs pga av detta. Hoppas att boken kommer hem imorgon annars blir det jobbigt i helgen eftersom första inlämningsuppgiften ska vara inne på söndag.

Av Sofi - 11 juni 2008 13:57

Idag fick jag positiv respons ifrån alla valparna i lådan. När jag kom in och satte mig vid valplådan och började prata kom alla 7 fram med viftande svansar och ville bli klappade och gullade med. Många slickar på händerna fick jag och det var kärlek i överflöd. Härligt och helt underbart.


Jag har en klar favorit i lådan, lilla Inga, och som tur är så är Johan överens med mig där. Sen finns det en och annan till som har norpat åt sig en bra stor bit av mitt hjärta, alla har härliga personligheter. Berra tex. han är väldigt social och vill att man klappar och pratar med honom. Willy är den lilla latmasken, sover och är helt coool. Pettson är rakt på, bulldoser typen. Ebba är den söta lilla näpna flickan i kullen. Osv..........


Att vara kennel mamma är just nu bara underbart.

Ovido - Quiz & Flashcards