Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Sofi - 23 juni 2008 16:24

Mina tentor och arbeten jag hämtade ut på högskolan var alla godkända, även salstentan hade betyget G, vilket känns jätte bra, nu kan jag lägga detta bakom mig och se framåt.


Hundmat har inhandlats och ett gäng små tuggben som med all säkerhet kommer att gå åt.


När vi kom hem var det bara att dra runt ett par varv med golvmoppen i köket för att torka upp allt kiss som de små liven hade drällt omkring sig. Har aldrig skurat golv så mycket som nu, men rent blir det, hela tiden.

Av Sofi - 23 juni 2008 07:58

Av någon märklig anledning så vaknade jag klockan 7 idag, undrar varför det bar nödvändigt, det är ju ledigt, har ingen tid att passa. Så typiskt, för när jag har vaknat så kan jag omöjligt somna om.


Idag så ska Lovisa iväg på spännande saker, hon ska in till stan och repetera något skräck drama ihop med andra sommar lediga tonåringar, i 2 veckor ska de hålla på.


Själv ska jag ta en tur till Eskilstuna och hämta ut lite tentor som blivit färdiga från lärarna, bla så är salstentan rättad och finns för uthämtning men betyget har inte kommit in i databasen ännu, är såååååå nyfiken på hur det gick så jag är bara tvungen att åka och hämta ut den så jag får se.


Hundmat måste köpas, attans så mycket det går åt nu, Himmla har en strålande aptit och valparna likaså. Himmla förresten äter allt hon kommer åt, om man inte passar på henne så föser hon iväg Anouk och käkar upp hennes mat också. Men jag är bara lycklig över hennes matlust, hon har ju varit riktigt kinkig med maten förut, så jag välkomnar detta.


Ska även åka förbi våra vänner som var här på besök igår kväll, de glömde dotterns keps här och den vill nog lilla T ha på sig tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards