Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Sofi - 19 juni 2008 17:16

Dom växer så det knakar.


Och rackarns så pigga och lekfulla de är nu, utforskar allt de kan komma på, vissa av dem har nu badat i vattenskålen då de verkar tycka att det är onödigt att gå runt den och istället kliver i den.


De har börjat äta mat och det gör de med god apptit, vissa ligger i matskålen, närmare till maten då kanske.


Valplådan har vi nu modifierat, kapat framkanten lite till så valparna nu kan gå i och ur själva, men innan vi gjorde det såg det ut så här när man tittade till dem.

Av Sofi - 19 juni 2008 17:10

och jag hinner inte med någonting käns det som.


Idag har jag tillbringat framför datorn och slitit mitt hår i frustration över att jag inte får mina uppgifter i WebDesign att bli som lärarna tänkt och planerat. Men nu börjar jag se en ljusning i denna uppgift, men jag misstänker att det blir samma skit nästa uppgift.


Ikväll blir det en riktig påkostad och genomtänkt mat, Gorby piroger......orkar bara inte laga mat idag. Själv tänker jag mumsa på en grillad kyckling. Johan får inget, men honom går det ingen nöd på då han är iväg med jobbet och käkar smörgåstårta.



Ovido - Quiz & Flashcards