Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Sofi - 1 juni 2008 16:23

Jo, mest pyssel och lite knåp på tomten.


Igår flyttade ju marsvinen hem hit, sköööööönt, har varit inne hos dom och grejat flera gånger idag, bla så trimmade jag på Otia, funderar att anmäla till SM i varje fall, har handler om jag inte kan åka själv. Marsvinsrummet är stort, ljust och trevligt och jag är så nöjd.


Idag så har jag fixat ihop lite trädgårsmöbler som Johan och mamma var och hämtade, lite knåp var det men nu så är det ditställt där de kan tänkas stå. Nu återstår det att olja in vårat trädgårdsbord och stolar så de blir fina och fräscha, tänkt att jag ska få det gjort i veckan.


Max har kommit hem från sitt läger, han har haft det super bra och kul, badat flera ggr och vunnit en tävling och lekt en massa. Kunde inte haft det bättre tror jag. Men oj vilken trött kille han är nu, oj, oj.

Av Sofi - 1 juni 2008 15:56

Nu har valparna redan blivit 1 vecka, tänk vad tiden går fort. Och vad dom växer sen, nästan så man ser hur de blir större och större.

Här ligger dom i en enda röra, de har nyss fått renbäddat i valplådan och verkar trivas utmärkt.


Himmla är en super mamma som vet precis vad de små behöver, och när de sover talar hon om att hon vill ut och lufta pälsen en stund.

Då ser det ut så här, lunkande tittar hon sig runt omkring och nosar överallt.

Ovido - Quiz & Flashcards