Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Sofi - 3 juni 2008 18:11

Nu är jag helt klar med min EXA. Ska bara häfta ihop den och stoppa ner i en plast ficka, sen är det bara att lämna den till min svägerska S för vidare färd till högskolan imorgon. Så skönt, det är första gången jag är klar med en uppgift i så god tid, den ska ju inte vara inne förrän på torsdag morgon kl.8 igentligen, men nu får jag mera tid till att läsa på till salstentan på måndag.


Nu ska jag gräva en grop och plantera en stockros, sen tänker jag göra kväll och lägga barnen och själv bara slappa runt här i huset.

Av Sofi - 3 juni 2008 12:15

Har nu haft en paus i mitt skrivande och den tillbringade jag i valplådan och gullade lite.

Bla så var Pettson som är på bild väldit pigg och äventyrlig idag, han har kommit på att om man kommer upp på frambenen och sedan puttar på med bakbenen så går det fort framåt, att man åker några cm på nosen tycks inte vara något problem för honom alls.


Behöver jag tala om hur gosigt och mysigt det var i valplådan.

Av Sofi - 3 juni 2008 09:05

Ja, nu ska jag röja upp lite på databordet så jag kan sätta fart med min EXA3, men just nu är det så attans rörigt på bordet så det är omöjligt att jobba här.  Tanken är att jag ska bli klar med EXA:n tills imorgon förmiddag för då kan min svägerska S ta med sig och den och lämna när hon ändå ska till skolan, himla smidigt måste jag säga, för då kan jag vara hemma och läsa till min salstenta som jag måste göra om på måndag.


Annars så ska jag nog försöka att köra ett varv med gräsklipparen på tomten, gräser börjar bli lite väl långt. Sitta ner en stund i utemöblerna och dricka lite kaffe och en massa vatten tänker jag också ta mig tid till.

Ja, vi får väl se vad dagen bjuder på, än så är det skapligt tidigt trots allt.

Ovido - Quiz & Flashcards