Alla inlägg under oktober 2007

Av Sofi - 1 oktober 2007 12:27

Nu har jag mailat iväg anmälan till Kallhäll och även betalat den, och det är inte ens sista anmälningsdagen idag, för engångs skull så är jag inte ute i sista minuten utan en heldag innan.


Har anmält ett helt ok gäng med djur, beroende på hur domarfördelningen blir så har iallafall 2 st chans att bli Champions på utställningen, har jag tur så kanske det går vägen.


Nu väntar jag på att klockan ska bli två så jag får hem kaninen från veterinären. Farmorn & farfarn skulle hämta honom påväg hem från stan, skönt, då slapp jag åka en vända till.


Liam har hämtats från dagis och sitter nu och bygger lego och sjunger. Så fint så.......

Av Sofi - 1 oktober 2007 09:19

för kaninen alltså. Han är nu inne hos veterinären för att kastreras, han verkade inte alls missnöjd när jag lämnade honom, tvärt om, mycket lugn. Sköterskan som tog emot Fluffy gillade pälsen på honom, och vem kan motstå en rex kanin med sin lena päls.


Har lämnat Liam på dagis och har nu 3 timmar för mig själv. Dessa ska/borde ägnas till att söka jobb, men först ska jag ta en kopp kaffe och lite frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards