Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Sofi - 28 oktober 2007 15:58

Ja, då var högskoleprovet klart, gick väl sisådär, kan helt klart göra bättre ifrån mig då jag igår åt Iprentabletter pga förkylning (feber/värk), var lagom luddig i hjärnan....och JÄTTE trött när jag kom hem. Men det var ingen hemsk upplevelse, lång tid tog det men jag kan tänka mig att göra om det för att se om jag får bättre resultat.


Idag har jag börjat dagen med huvudvärk, den gick över under våran lilla visit på Julita gård där det är julmarknad nu under helgen. Mysigt att kliva in i alla små stugor och titta på hantverk ialla former. Endel inköp gjordes också, Julita ost (standard), blåbärssylt, häll bröd, 3 julklappar (till Lovisa & Patric), och sedan provsmakades det också på diverse godsaker.

Ovido - Quiz & Flashcards