Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Sofi - 3 oktober 2007 07:11

Idag så är det dax för den årliga fotografetingen. Pojkarna fixar iordning sig och tycker att det ska bli spännande. Patric har tittat sig i spegeln och han är lite missnöjd med sitt hår, det är för långt, jag har missat att fixa klipptid i god tid åt honom.


Dagis hade sin fotografering i går, vilket jag hade missat. Men som tur är så har Liam alltid rena kläder på sig varje morgon, ibland är det tur att barnen alltid slabbar ner sig när dom äter.


Lovisa har fotodag imorgon, men det håller hon ordning på själv, och det känns skönt.


Var duktig och började igår att trimma djuren som ska med till Kallhäll. Tänkte vara riktigt duktig och försöka trimma lite då och då fram till utställningsdagen.

Fick igår även ett mail ifrån I som tar emot anmälningarna, hon hade varit uppmärksam och sett att jag förmodligen hade blandat ihop det lite i min anmälan. Och mycket riktigt så efter en egen koll så kunde jag konstatera att jag bytt kön på två av djuren. Så det kan bli.....

Ovido - Quiz & Flashcards