Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Sofi - 26 augusti 2008 18:50

Jodå, de mår bara bra, har precis varit ute och känt igenom dem och det känns faktiskt som om det kommer att komma bäbisa om 4-5 veckor om jag inte kännt fel förståss, och det vore ju inte första gången det händer. Det som väntas komma är self & crested d.e white, p.e white och cream, och jag misstänker att de kommer att bli snuskigt snygga också, är riktigt nöjd med kombinationerna jag satt ihop.


När alla bäbisar kommit så måste jag se över vilka djur jag ska ha kvar och vilka som ska säljas vidare, kan inte ha kvar alla vuxna om jag kommer att behålla en eller flera små ungar. Jag har mina planer om vilka som kommer att säljas vidare och kommer att återkomma till det när jag bestämmt mig.


Nu skulle jag bara önska att jag kom iväg på någon utställning också, men det är ju det där med tid och ork. Det är ju inte bara utställningsdagen som jag ska orka med utan det är trimmingen innan som är värst och tar mest tid och ork. Men jag ska försöka att få iväg en anmälan till Lillhärad och se om jag kan ordna så att Michelle visar lite djur åt mig, sen har jag för mig att det är någon utställnign i Kallhäll också, men det är möjligt att jag kommer ihåg fel.


Näväl, det finns lite att fundera på.

Ovido - Quiz & Flashcards