Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Sofi - 8 augusti 2008 18:47

Jahapp, då var man 1 år äldre, hela 35, känns helt ok och helt vanligt.


Dagen har tillbringats framför DVD:n med en film som jag fick av Patric, har inte lyckats se klart den då vi har haft avbrott 2 gånger då mamma kom för bi och sedan svärmor & svärfar. Då fikade vi lite för omväxlingsskull,  jag kommer snart se ut som en kanelbulle.


Annars så kommer det inte fler och gratulerar mig idag, vilket är helt ok, eftersom jag faktiskt inte gillar att bli uppvaktad, gillar det inte alls. Men Johan och barnen måste uppvakta mig, det är viktigt, så av dom har jag fått detta: en fleecetröja, stumpor, film, en mixer, inlines skydd (hjälp, nu finns ingen ursäkt längre), ett örngott med texten MAMMA på och en stiftpenna. Jag är jätte nöjd, familjen har lyckats bra i år.


Av mamma fick jag pengar i bidrag till utställningstält och av svärmor och svärfar ett jätte fint halsband. Jo, just det av Johans systrar och mormor B, samt svärmor & svärfar så fick jag ett fotbad, det kommer att komma väl tillpass i höst efter hundkursen, då är det skönt att stoppa ned lite frusna fötter i ett varmt bad.


Nu ska vi äta lite och försöka titta klart på filmen.


Ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards