Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Sofi - 25 augusti 2008 19:36

Och det gick hur bra som helst. Klassen är en bra sammansättning av olika personligheter och det bäddar för att det kommer att bli en heldel intressanta diskussioner, det är bra. I studiegruppen jag blev placerad i så är det också bara kul personer som har åsikter och törs säga dem också, det ser ut att bli en bra och intressant termin och jag ser fram emot att sätta igång.


Nu när jag varit hemma en stund så kan jag säga att jag är urtrött och bara vill gå och lägga mig, men trots detta så har jag faktiskt varit ute och tränat med Anouk, och med valparna.


Det jag nu ska göra är att läsa igenom en text som vi ska bearbeta imorgon och sen tänker jag faktiskt gå och lägga mig och titta på Morden i Midsommer, så det så.

Ovido - Quiz & Flashcards