Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Sofi - 1 augusti 2008 21:49

Jaha, då har våran "lilla" Liam blivit 4 år, tänk vad tiden går fort, ruskigt fort. Halv åtta i morse så kom han in tassandes i vårat sovrum och tittade tyst på oss, sa inget men vi förstod att han ville öppna sina paket. Givetvis så behövde han inte vänta utan vi plockade fram presenterna och han fick öppna dem i våran säng, och tänk, han blev nöjd med varenda paket.


Sedan blev det frukost serverat, toast med ost, dagen till ära.


Lite främmande har vi haft, men tyvärr är de flesta på semester så det blir lite utspridda besök under helgen misstänker jag. Jag har också fått ett paket idag då jag valt att fira min födelse dag en vecka tidigare.


Imorgon efter lunch bär det iväg till en camping utanför Nyköping, vi ska på valpträff med Himmlas uppfödare, det ska bli super kul.


Själv så ska jag krypa ned i sängen snart efter som jag  är jätte trött ikväll eftersom vi kom in till oss ganska sent igår kväll och vaknade tidigt imorse, det var något pucko som ringde fel 5.30 imorse. Så god natt på er.

Ovido - Quiz & Flashcards